SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki (może być odręczny)
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Hi Little
ul. Bartkiewiczówny 83/4
87-100 Toruń
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Hi Little
ul. Bartkiewiczówny 83/4
87-100 Toruń
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.
Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności:
- w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.